Меню сайту
Корисні посилання
Президент України
Верховна Рада Ураїни
Кабінет Міністрів України
Статистика

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Жидачівського районного управління

юстиції Львівської області

27.10.2011 № 65

Порядок роботи

Громадської приймальні з надання

безоплатної первинної правової

допомоги при Жидачівському

районному управлінні юстиції

Львівської області

І. Загальні положення

1.1. Положення про правову Громадську приймальню при Жидачівському районному управлінні юстиції Львівської області розроблено відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 №3460-VI, наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги» від 21.09.2011 №3047/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 22.09.2011 за № 1114/19852

1.2. Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги (далі - Приймальня) створюється для надання Жидачівським районним управлінням юстиції Львівської області безоплатної первинної правової допомоги особам, які перебувають під юрисдикцією України.

1.3. Приймальня утворюється за рішенням начальника Жидачівського районного управління юстиції Львівської області.

1.4. Особи, які перебувають під юрисдикцією України, мають право звернутися до Громадської приймальні при Жидачівському районному управлінні юстиції Львівської області для отримання безоплатної первинної правової допомоги.

1.5. Основною метою діяльності Приймальні є сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян органами виконавчої влади, належної реалізації Закону України "Про безоплатну правову допомогу" .

1.6. Приймальня здійснює такі види правової допомоги:

надання правової інформації;

надання консультацій і роз'яснень з правових питань;

допомога у складенні заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);

надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

1.7. Діяльність Приймальні ґрунтується на принципах:

верховенства права;

законності;

доступності безоплатної правової допомоги;

забезпечення якості безоплатної правової допомоги.

II. Організація роботи та порядок особистого прийому осіб

2.1. Роботу Приймальні забезпечує, організовує та контролює завідувач, який призначається начальником Жидачівського районного управління юстиції з числа висококваліфікованих працівників, які можуть чітко й доступно надати роз’яснення положень законодавства та консультації з питань реалізації прав і свобод людини і громадянина та виконання обов'язків.

Для належної роботи Приймальні начальник управління юстиції виділяє окреме приміщення та відповідне матеріально-технічне обладнання.

2.2. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться постійно у встановлені дні та години.

2.3. Графік роботи Приймальні (додаток 1) та Порядок роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги оприлюднюються у місцевих засобах масової інформації, а також вивішуються в приміщенні, у якому розміщена Приймальня, у місцях, зручних для вільного огляду та на веб – сайті Головного управління юстиції у Львівській області (www.obljust.lviv.ua) чи Жидачівського районного управління юстиції Львівської області.

2.4. Реєстрація особистого обліку прийому осіб, які звертаються до Приймальні при Жидачівському районному управлінні юстиції Львівської області здійснюється за допомогою журнальної форми реєстрації (додаток 2), а звернення, що надходять на e-mail:zhydachivjust@ukr.net– електронна форма реєстрації.

2.5. Питання, з якими звертаються особи, по змозі вирішуються під час прийому в день їх звернення з урахуванням часу роботи Приймальні.

2.6. Несвоєчасний початок приймання осіб, які звернулися, та його припинення раніше встановленого часу без поважних причин неприпустимі.

2.7. Для забезпечення ефективної роботи Приймальні начальник Жидачівського районного управління юстиції за поданням завідувача, залучає працівників районного управління юстиції, при якому створена Приймальня, до компетенції яких належать питання, порушені особою, що звернулася, з питань:

2.7.1. державної реєстрації актів цивільного стану – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

2.7.2. державної виконавчої служби – начальник відділу державної виконавчої служби;

2.7.3. нотаріату – завідувач державною нотаріату;

2.7.4. легалізації об’єднань громадян – спеціаліст, відповідальний за легалізацію об’єднань громадян в районному управлінні юстиції;

2.7.5. розкладу роботи та графіку прийому громадян, в тому числі і виїзного прийому громадян: роботи «гарячої» телефонної лінії, телефону «довіри» – спеціаліст, відповідальний за ведення документування та контролю в районному управлінні юстиції;

2.7.6. системи обліку, видів інформації, яку зберігає Жидачівське районне управління юстиції Львівської області – спеціаліст, відповідальний за ведення документування та контролю в районному управлінні юстиції.

2.8. Якщо під час особистого прийому встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник, який проводить особистий прийом, зобов'язаний роз'яснити їй порядок подання звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги.

2.9. Особа має право на оскарження дій працівника Приймальні у керівника Приймальні або ж у начальника районного управління юстиції, при якому створена Приймальня. Керівник розглядає скаргу на дії працівника Приймальні та вживає відповідних заходів до усунення порушень.

 

 

 



Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Погода
Анонси
Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz